English

استاندار فارس:

واقعه عاشورا، فرهنگی پیوسته و سرمشق دائمی برای امت اسلامی است

استاندار فارس، ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی را برگرفته از مکتب عاشورایی امام حسین علیه السلام دانست و افزود: واقعه عاشورا، فرهنگی پیوسته و سرمشق دائمی برای امت اسلامی است.

واقعه عاشورا، فرهنگی پیوسته و سرمشق دائمی برای امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، همزمان با روز عاشورای حسینی و سالروز تشییع پیکر باشکوه شهید حاج عبدالله اسکندری؛ سید الشهدای مقاومت استان فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به همراه سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و اسدی شهردار شیراز با حضور در منزل سردار شهید حاج عبدالله اسکندری؛ یاد و خاطره ایثارگری های این شهید و شهدای کربلای ایران را گرامی داشت.

استاندار فارس، ایثار و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی را برگرفته از مکتب عاشورایی امام حسین علیه السلام دانست و افزود: واقعه عاشورا، فرهنگی پیوسته و سرمشق دائمی برای امت اسلامی است؛ همان گونه که مقام معظم رهبری می فرمایند: هیچ وقت نباید امت اسلامی و جامعه‌ی اسلامی ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس، به عنوان یک عبرت، به عنوان یک پرچم هدایت از نظر دور بدارد. قطعاً اسلام، زنده‌ی به عاشورا و به حسین‌ بن‌ علی (علیه‌السّلام) است.
 
سردار شهید حاج عبدالله اسکندری متولد ۱۵ فروردین سال ۱۳۳۷ در محله قصرالدشت شیراز است.
 
ایشان در سال ۱۳۹۳ به دست تروریست‌ها، در مسیر دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به شهادت رسید و همانند امام و مقتدای خود حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سر از پیکر بی جانش جدا شد.
 
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سردار بی سر حاج عبدالله اسکندری هشت سال پس از شهادت، در سوریه شناسایی شد و به کشور بازگشت و همزمان با عاشورای سال ۱۴۰۱ هجری شمسی با حضور باشکوه مردم سومین حرم اهل بیت علیهم السلام به سمت آرامگاه ابدی خود بدرقه و در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.
استاندار فارس
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه