English

استاندار فارس مطرح کرد؛

مشارکت سایرین، با معرفی اقدامات انجام شده توسط خیرین

استاندار فارس بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه در خصوص اقدامات انجام شده توسط خیرین تاکید کرد و گفت: یکی از عوامل مشارکت سایر خیرین و همچنین قدردانی از خدمات انجام شده توسط خیرین، معرفی اقدامات و کارهای زیربنایی و اساسی انجام شده توسط خیرین دیگر است.

مشارکت سایرین، با معرفی اقدامات انجام شده توسط خیرین

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امروز در جلسه خیرین فرهنگ ساز با بیان اینکه باید از تجربه خیرین سلامت الگو گرفت، اولین نکته ضروری و قابل توجه خیرین فرهنگ ساز را، موازی کاری دانست و آن را آفتی برای پیشبرد کارهای فرهنگی خواند و افزود: با رفع موازی کاری ها، می‌توان امکانات و توانمندی های خود را صرف نیازهای واقعی، بویژه کارهای فراموش شده ای کرد که در عرصه فرهنگ و هنر اهمیت بسزایی دارند.

 ایمانیه در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه در خصوص اقدامات انجام شده توسط خیرین تاکید کرد و گفت: یکی از عوامل مشارکت سایر خیرین و همچنین قدردانی از خدمات انجام شده توسط خیرین، معرفی اقدامات و کارهای زیربنایی و اساسی انجام شده توسط خیرین دیگر است.

 استاندار فارس، وظیفه دستگاه‌های مسئول و مرتبط را تسهیل امور عنوان کرد و اذعان داشت: دستگاه‌ها و سازمان ها باید تسهیل‌ کننده کارهای خیر باشند و تا جایی که در چارچوب قانون است از مانع شدن بپرهیزند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه