English

عملیات اجرایی بخشی از محور خرامه-ارسنجان-سعادتشهر آغاز شد

عملیات اجرایی ۱۸ کیلومتر از راه اصلی خرامه-ارسنجان-سعادتشهر و همچنین کمربندی شهر ارسنجان با اعتباری افزون بر ۷۷۲ میلیارد تومان آغاز شد.

عملیات اجرایی بخشی از محور خرامه-ارسنجان-سعادتشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیر کل راه و شهرسازی فارس، در این مراسم گفت: یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی استان را می توان همین محوری دانست که از سمت جنوب کشور و شهرستان های لار و جهرم به خرامه، ارسنجان و سعادتشهر می رسد و برای شهر شیراز نیز می تواند به عنوان یک محور کمربندی عمل کند.

محمود رضا طالبان افزود: با توجه به اهمیت آن، این پروژه در سفر اخیر رییس جمهور به استان به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار مطرح و اعتبارات مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: طول این محور حدود ۱۶۰ کیلومتر است که تاکنون ۸۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و حدود ۱۵ کیلومتر دیگر آن نیز که در منطقه خرامه قرار دارد در حال اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: این پروژه شامل کمربندی ارسنجان، کمربندی سعادتشهر و دوربرگردان روستای خوبریز و پل علی آباد که سال ها متوقف مانده بود می شود و امیدواریم همگی آنها به سرعت اجرا شوند.

طالبان، میانگین سالانه ساخت بزرگراه و راه اصلی در فارس تا قبل از شروع به کار دولت سیزدهم را ۱۰۴ کیلومتر برشمرد و افزود: این در حالی است که در دولت سیزدهم این میانگین به عدد ۲۰۸ کیلومتر رسیده است.

وی ادامه داد: در سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به فارس، علاوه بر پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی شاهد افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه نیز در این استان بودیم.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: پروژه های راهسازی در استان در شرایطی در حال اجرا است که در استان با موانعی همچون محدودیت منابع، بدهی ۳۳۹ میلیارد تومانی به پیمانکاران و کمبود قیر نیز مواجه بودیم اما اجازه ندادیم که هیچ پروژه‌ای متوقف شود.

طالبان افزود: راه محور توسعه است و هر کجا که راهی اجرا شود توسعه نیز ایجاد خواهد شد و ما در استان فارس می کوشیم که با تلاش و کوشش مضاعف عقب ماندگی های گذشته در حوزه راهسازی را جبران کنیم و در این مسیر به سرعت پیش رویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه