English

معاون اشتغال کمیته امداد استان اعلام کرد؛

رقابت یکصد مددجوی فارس در رویداد استار تاپ ویکند کار نو

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند با محوریت ایده‌ پردازی و تیم سازی با رقابت یکصد مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار می‌شود.

رقابت یکصد مددجوی فارس در رویداد استار تاپ ویکند کار نو

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید اسماعیل جوادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند کارنو با هدف آشنایی شرکت کنندگان با ادبیات و چالش های کسب و کار از امروز به مدت ۳ روز برگزار می شود.

او ادامه داد: رویداد مذکور در قالب کارگاه های آموزشی، مشاوره و مسابقه کسب و کار و به صورت تیمی برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

جوادی با بیان اینکه این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت فن بازار منطقه ای استان فارس اجرا می شود، افزود: برگزاری اینگونه رقابت ها می تواند فرصت مناسبی جهت آشنایی شرکت کنندگان علاقه مند با فضای کسب و کار و چالش های پیش روی آنان باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد فارس خاطر نشان کرد: این رویداد طی ۳ روز و با شرکت یکصد مددجوی مستعد و با حضور شرکت های دانش بنیان برگزار و در پایان ایده ها جهت بررسی مقابل داوران قرار می گیرد و تیم های برتر معرفی و به آنان جوایزی تعلق می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه