English

نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ در شیراز گشایش یافت

نوزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و موبایل در کنار ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند، امنیت و دوربین های مدار بسته و نمایشگاه تخصصی با موضوع ملزومات رمزارزو بلاکچین که به اختصار آیتکس ۱۴۰۲ نامگذاری شده است، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس در شیراز برپا شد.

نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ در شیراز گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محسن نهاوندی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در آیین گشایش نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ بیان داشت: امروزه فناوری اطلاعات یکی از مهمترین عوامل تحول و توسعه در قرن بیست و یکم به شمار می رود که بر همه جنبه های زندگی انسان تأثیر گذار است.

وی افزود: باید به این نکته توجه داشت که امروز اقتصاد دیجیتال به چند فناوری کلیدی وابسته است که شامل  فناوری ها اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و فناوری میکرو الکترونیک می باشد که ضرورت دارد متولیان در این فناوری ها نگاه تولید محور داشته باشند که در غیر این صورت بازار این فناوری ها از دست خواهد رفت.

وی در ادامه سخنان خود این نمایشگاه را فرصتی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات  بر شمرد که در آن می توان با محصولات و خدمات جدید و متنوعی از فناوری اطلاعات از جمله: کامپیوتر، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، موبایل، ملزومات رمز ارز و بلاکچین، دوبین های مداربسته و سیستم های هوشمند اشاره کرد.

نهاوندی هدف این نمایشگاه را تجربه محصولات و خدمات حوزه فناوری اطلاعات برشمرد و افزود: حضور متخصصان در نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ این فرصت را برای عموم مردم فراهم میکند تا بتوانند اطلاعات خود را پیرامون این حوزه افزایش دهند.

در ادامه مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس از حضور گرم و صمیمانه مردم کمال قدردانی و تشکر را داشت و طی آئینی نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ رسما آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه  تا جمعه ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

 

برپایی موکب به مناسبت ایام دهه فاطمیه همزمان با نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲

در حاشیه برگزاری نمایشگاه آیتکس۱۴۰۲، موکب عزاداری به مناسبت ایام دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) در محل ورودی سال حافظ آغاز به فعالیت نمود.

بازدیدکنندگان و مراجعان نمایشگاه بین المللی فارس می‌توانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از خدمات فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده در این موکب، بهرمند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه