English

مدیر کل راه و شهرسازی اعلام کرد؛

افزایش ۱۸ درصدی پروژه‌های راه‌سازی فارس در دولت سیزدهم

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس از افزایش ۱۸ درصدی پروژه‌های راه‌سازی استان فارس در دولت سیزدهم نسبت به چهار سال دولت گذشته خبر داد.

افزایش ۱۸ درصدی پروژه‌های راه‌سازی فارس در دولت سیزدهم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان، اظهار کرد: تمام تلاش‌های میدانی در جاده‌ها بر دوش راهداران و فعالان حمل و نقل است اما این قشر معمولاً مورد فراموشی قرار می‌گیرند در تمامی حوزه‌های وزارت راه و شهرسازی فعالیت ستادی انجام‌ می‌شود اما راهداران در میدان حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس، بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی در سفر رئیس‌جمهور به فارس پیشرو خدمت‌رسانی به مردم با افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیرساختی بوده است که بهره برداری از آزاد راه شیراز _ اصفهان به طول ۲۱۲ کیلومتر مهمترین این پروژه‌ها بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه در دومین سفر رئیس‌جمهور به فارس ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به‌دست وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و فعالیت‌های جهادی در حوزه مسکن از جمله موضوعات سخنرانی‌های مهم رئیس‌جمهور بود.

طالبان ادامه‌داد: در ۴ سال آخر دولت قبل به طول میانگین ۱۰۴ بزرگراه و راه اصلی و ماهیانه ۸.۶ کیلومتر ساخته شد اما در ۱۸ ماه گذشته دولت سیزدهم حدود ۱۸۰ کیلومتر ساخته و تقدیم مردم شریف استان فارس شد که با افزایش ۱۸ درصدی پروژه‌های راه روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ پروژه راه سازی علی رغم وجود مشکلات در دستور کار است، تأکید کرد: تا پایان امسال ۶۰ کیلومتر راه در فارس ساخته و به راهداران برای نگهداری واگذار خواهد شد همچنین در طول سال گذشته همکاری و حضور پلیس راه استان فارس بسیار پر رنگ بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص تلفات جاده‌ای نیز گفت: طبق آمارهای کشوری، استان فارس در میزان تلفات جاده‌ای مقام اول یا دوم قرار دارد که این آمار قدر مطلق گرفته شده و صحیح نیست چراکه استان فارس باتوجه به محاسبات صورت گرفته باید در رده بیستم کشوری قرار گیرد.

گفتنی است هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری از ۲۶ آذر ماه آغاز شده و تا یکم دی ماه ادامه دارد.

این آیین، امروز ۲۹ آذرماه با حضور علیرضا سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری فارس، فرهاد سعدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه