English

معاون آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

استخدام دو هزار ۵۲۰ معلم جدید در آموزش و پرورش فارس

معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع آموزش وپرورش فارس گفت: ثبت نام در دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش از روز دوشنبه ۹ بهمن ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

استخدام دو هزار ۵۲۰ معلم جدید در آموزش و پرورش فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مجید زارعی، با اعلام این خبر گفت: ۷۰ هزار نفر در دو آزمون استخدامی جدید به عنوان معلم جذب آموزش و پرورش کشور خواهند شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس گفت: این دو آزمون شامل رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی و همچنین رشته شغلی دبیری و هنرآموز است.

زارعی گفت: ثبت نام در این دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش از روز دوشنبه ۹ بهمن ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس سهمیه استان فارس در این دو آزمون استخدامی دو هزار ۵۲۰ نفر می باشد که از این تعداد یک هزار و ۷۸ نفر به عنوان آموزگار ابتدایی و استثنایی و همچنین یک هزار و ۸۸ نفر به عنوان دبیر و ۳۵۴ نفر هنرآموز جذب آموزش و پرورش فارس خواهند شد.

زارعی گفت: دفترچه راهنمای سنجش این دو آزمون استخدامی هم اکنون بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به آدرس: https://www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی وتوسعه منابع آموزش وپرورش فارس گفت: تمام معلمان حق التدریسی، خرید خدمات آموزشی و معلمان شاغل در مدارس غیردولتی می توانند در این آزمون استخدامی شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه