English

جانشین فرمانده انتظامی شیراز:

قدرت نمایی و تخریب خودرو پلیس/اراذل و اوباش دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

قدرت نمایی و تخریب خودرو پلیس/اراذل و اوباش دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ عبدالرضا ضربت، در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی،  درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با دو سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: اراذل و اوباشان که هنوز در صحنه حضور داشته بودند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شی سخت خودو پاسگاه را تخریب کردند.

سرهنگ ضربت بابیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت ولی متاسفانه هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمین اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی موفق شدند آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را نیز کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمین جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتور سیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: اراذل و اوباشان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه