English

استاندار فارس اعلام کرد؛

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد.

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهار داشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در  همین راستا به عملکرد و همکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطر نشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می کند.

استاندار فارس به مسئولیت های اجتماعی فولاد غدیر نی ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستاهای اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه می باشد.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحدهای بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحدها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحدهای مسکونی کارکنان در محدوده واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه