English

معاون سازمان ملی زمین و مسکن:

۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور اختصاص یافته است

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طی دو سال گذشته تاکنون افزون بر ۴۵ هزار هکتار زمین به ساخت بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کشور زمین اختصاص یافته است.

۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور اختصاص یافته است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، تقی رضایی در همایش تخصصی منطقه ای پایش برنامه های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن که در شیراز برگزار شد، افزود: علاوه بر این، حدود ۱۳ هزار هکتار زمین نیز برای ایجاد شهرک‌های جدید در کشور مکان یابی شده که مجموع این زمین‌ها بسیار قابل توجه و عملکرد بسیار بالایی میباشد.

وی، انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر، پایش برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی و پیگیری برنامه اجرایی آنها و همچنین پیگیری تامین زمین در قالب نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت خدمتگزار و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی را از جمله اهداف برگزاری همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن برشمرد.

او ادامه داد: یکی از روش های تامین زمین از طریق توافقات است که با توجه به اهمیت موضوع ضمن حمایت همکاران در تحقق این امر باید در سلامت کار دقت شود تا در آینده با چالش و مشکل مواجه نشویم.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در بحث تامین زمین، طی دهه‌های گذشته شاهد یک عقب ماندگی در کشور بوده‌ایم اما در ۲ سال گذشته توانستیم میزان قابل توجهی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه