English

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور:

فدراسیون ورزش دانش آموزی از سال جاری دارای ردیف بودجه ای شد

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: فدراسیون ورزش دانش آموزی از سال جاری دارای ردیف بودجه ای شد این در حالی است که تا سال قبل هیچ بودجه مستقلی نداشت.

فدراسیون ورزش دانش آموزی از سال جاری دارای ردیف بودجه ای شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، نشست مجمع انتخاباتی هیأت ورزش دانش آموزی استان فارس در سالن شهید دستغیب در جوار حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش فارس بواسطه برخورداری از نیروهای متخصص و فعال جز سرآمد های کشور است.

حسین بابویی افزود: اخلاق مداری مهمترین اتفاق خوب امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش دانش آموزی استان بود.

سرپرست دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بخش مهمی از ورزش و تعدادی از مسئولین ورزش کشوری در استان فارس قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ در اساس نامه فدراسیون ها، هیچ اشاره ای به ورزش دانش آموزی نشده بود اما در سال های اخیر، به همت مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم این فدراسیون به ورزش کشور اضافه شد و این کار بزرگی بود که صورت گرفت.

بابویی تصریح کرد: با نگاه ویژه ای که شهید جمهور به ورزش دانش آموزی داشتند در برنامه هفتم توسعه، وزارت آموزش و پرورش به تامین نیروی انسانی و منابع مالی فدراسیون ورزش دانش آموزی و انجمن های ورزشی، مکلف شده است.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش دانش آموزی از سال جاری دارای ردیف بودجه ای شد این در حالی است که تا سال قبل هیچ بودجه مستقلی نداشت.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی اذعان کرد: تنها معلمی که در برنامه هفتم توسعه آمده است، دبیر تربیت بدنی است و این قانون دولت را مکلف کرده به جبران خدمات معلمان تربیت بدنی کرده است.

وی اضافه کرد: در هرم ورزش دنیا، ورزش دانش آموزی قرار دارد لذا تقسیم کار در عرصه ورزش دانش آموزی تقسیم کار وجود دارد.شناسایی استعدادهای ورزشی و هدایت آنها در دستور کار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست اظهار کرد: تربیت زیستی و بدنی از ساحت های ششگانه سند تحول است.

فرشید قاسمی افزود: اغلب دانش آموزان استقبال بیشتری از این ساحت تربیت بدنی دارند لذا شادابی ناشی از اجرای ساحت تربیت زیستی و بدنی بسیار بیشتر است.

قاسمی تصریح کرد: فدراسیون ورزش دانش آموزی سهم قابل توجهی در تحقق ساحت زیستی و بدنی دانش آموزان دارند لذا افرادی باید در این مجمع انتخاب شوند که برای تحقق ساحت زیستی بدنی دارای برنامه باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این نشست اظهار کرد: با تعامل و همکاری بین دو دستگاه تلاش خواهیم کرد استان فارس را به جایگاه واقعی خود در عرصه ورزش برسانیم.

عبدالرحیم خداجو افزود: استان فارس دارای استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف ورزشی است و همواره در رقابت های ملی بیشترین برگزیدگان را داشته است.

وی ادامه داد: پایه گذاری اغلب فعالیت های ورزشی در آموزش و پرورش است و سواد حرکتی در حوزه ورزش دانش آموزی شکل می گیرد.

خداجو ادامه داد: باید بیش از پیش به حوزه آموزش و پرورش توجه کرد چرا که تمام افتخارات و قهرمانی ها در ورزش دانش آموزی پایه گذاری می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چه بیشتر از فرهنگیان در بدنه ورزشی استان استفاده کنیم قطعا موفقیت های بیشتری در عرصه ملی خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با تعامل و همکاری نزدیک و متفاوت تر از گذشته، قطعا می توانیم همچون گذشته برای استان فارس افتخار آفرینی کنیم.

شایان ذکر است: در این مجمع انتخاباتی، ابوذر زیدآبادی نژاد و غلامعلی لطفی دو کاندیدای ریاست هیات ورزش دانش آموزی استان به ارائه برنامه های خود پرداختند و انتخابات برگزار شد که ابوذر زیدآبادی نژاد با رأی قاطع و با کسب ۴۸ رای از مجموع ۵۰ رای مجمع برای دومین بار و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان فارس انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه