English

مدیر کل آموزش و پرورش‌ استان خبر داد؛

برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ناشنوای کشور به میزبانی فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات ورزشی دانش اموزان ناشنوای کشور از هفتم الی هفدهم تیرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ناشنوای کشور به میزبانی فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد عالی برگزاری مسابقات دانش اموزان ناشنوای کشور در شیراز گفت: باید برای این دانش اموزان وقت و توجه بیشتری گذاشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این مسابقات فرصت مناسبی برای پیوست فرهنگی و مذهبی داشتن برنامه ها است و حتما هم لازم است با گل و شیرینی از این دانش آموزان استقبال شود. 

قاسمی گفت: تصاویر و فیلم های این دانش اموزان نمایش گذاشته شود تا احساس ارزشمندی این دانش اموزان بالاتر رود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اخبار روزانه مسابقات منتشر شود و جلوه های بصری فعالیت ها منتشر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مسوولین مختلف استانی برای تماشای این مسابقات دعوت شوند تا با توانمندی های این دانش اموزان بیشتر آشنا شوند.

قاسمی گفت: این مسابقات از هفتم الی هفدهم تیرماه در شیراز برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در این مسابقات حدود ششصد دانش اموز دختر و پسر متوسطه اول و دوم ناشنوای کشور حضور دارند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی فارس نیز در این جلسه گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر ناشنوا از هفتم لغایت یازدهم تیرماه در رشته های تنیس روی میز، دومیدانی و آمادگی جسمانی برگزار می شود.

خلیل عابدی گفت: مسابقات دانش آموزان پسر ناشنوا نیز از دوازدهم لغایت هفدهم تیرماه در رشته های فوتسال، دومیدانی و آمادگی جسمانی برگزار می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی فارس گفت: تلاش شده تا دانش اموزان ناشنوا در مدت حضور خود در شیراز علاوه بر شرکت در مسابقات در برنامه های فوق برنامه همانند حضور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و بازدید از اماکن فرهنگی همچون حافظیه و سعدیه نیز شرکت کنند.

عابدی گفت: کمیته های مختلف برای برگزاری این مسابقات شامل: کمیته های حراست، فرهنگی و تبلیغات، روابط عمومی و رسانه، افتتاحیه، اختتامیه، اعلام نتایج، برگزاری مسابقات، فوق برنامه، اسکان، سلامت و ... پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه