English

مدیر فرهنگی و زیارت استانداری فارس:

مراسم چهلم شهدای خدمت در استان فارس برگزار می شود

مدیر فرهنگی و‌ زیارت استانداری فارس گفت: مراسم چهلمین روز شهدای دولت روز چهارشنبه ششم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

مراسم چهلم شهدای خدمت در استان فارس برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید مجتبی علوی، مدیر فرهنگی و زیارت استانداری فارس ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، اعلام کرد به همین مناسبت مراسم چهلمین روز شهدای دولت با حضور مردم و مسئولین در تمام شهرستان ها و‌ بخش های استان فارس برگزار می شود.

وی افزود: برنامه اصلی بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت در شهر مقدس شیراز و گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر نیز در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ همزمان با نماز مغرب و عشا در محل شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

عضو شورای فرهنگی استانداری فارس افزود: سخنران این مراسم خطیب ارزشمند و توانمند کشوری حضرت حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد می باشد و مداح ارزشمند و یادگار دوران دفاع مقدس حاج صادق آهنگران در این مراسم به مداحی و نوحه سرایی خواهد پرداخت.

علوی افزود: مراسم چهلم شهدای خدمت در همه شهرستانها و نقاط استان نیز برگزار خواهد شد که از عموم مردم قدرشناس استان جهت شرکت در این مراسم‌ها دعوت بعمل می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه