English

دعوت شهردار شیراز از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

شهردار کلان‌شهر شیراز طی پیامی آحاد مردم به‌ ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد.

دعوت شهردار شیراز از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز طی پیامی آحاد مردم به‌ویژه شهروندان شیرازی را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد و گفت: برپایی شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود، از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز است.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برپایی شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها مردم شریف ایران را به حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح برای تصدی ریاست بر قوه مجریه کشور توصیه نموده و فرموده‌اند: "هرکس که به ایران و پیشرفت آن اعتقاد دارد در انتخابات شرکت کند"، بنابراین حضور آگاهانه و حماسی همه ما در انتخابات ریاست جمهوری برای گزینش و انتخاب فردی دارای شرایط لازم برای اداره امور مهم‌ترین جایگاه اجرایی کشور امری واجب و حیاتی است.

در وصایای حضرت امام خمینی(ره) نیز این مهم آمده و فرموده‌اند: "حضور مردم در انتخابات یک تکلیف الهی است".

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، به‌عنوان خادم کوچک شما مردم در مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز از عموم شهروندان و به‌ویژه همکاران ارجمندم در شهرداری شیراز و خانواده‌های محترمشان می‌خواهم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و حماسی داشته باشند زیرا هر چه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را داشته باشیم به همان میزان مجد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد خواهیم بود.

وعده دیدار ما روز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب یک رئیس‌جمهور مقتدر، کارآمد و ولایی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه