English

همزمان با چله خدمت‌، برگزار شد؛

افتتاح پروژه های آبرسانی شرکت آبفا شیراز به ۸ روستا

به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و همزمان با افتتاح ۸۱۴ طرح آبرسانی به روستاها در سراسر کشور، افتتاحیه پروژه آبرسانی شرکت آبفا شیراز به ۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد تومان، برگزار شد.

افتتاح پروژه های آبرسانی شرکت آبفا شیراز به ۸ روستا
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، به مناسبت چله خدمت، با حضور ویدیو کنفرانسی محمد مخبر، سرپرست نهاد ریاست جمهوری و علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، همزمان با افتتاح ۸۱۴ طرح آبرسانی به روستاها با سرمایه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور، افتتاحیه پروژه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب شیراز به هشت روستا با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد تومان، با حضور استاندار فارس، فرماندار شیراز و جمعی از مدیران استانی توأم با پروژه های شرکت آبفا فارس، برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای کَفری و روستاهای همجوار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خدمات شهید جمهور و قدردانی از پیگیری های وزارت نیرو گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون شرکت آبفا شیراز پنج هزار میلیارد تومان پروژه شامل آبرسانی شهری و روستایی و نیز حوزه فاضلاب انجام داده است.

ایمانیه به رفع بخش قابل توجهی از تنش های آبی در سطح استان فارس و شهرستان شیراز در دولت سیزدهم تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز ابراز داشت: پروژه های به بهره برداری رسیده جهاد آبرسانی، خیرین و گروه های جهادی در چله خدمت شرکت آبفا شیراز شامل آبرسانی به هشت روستا با ۳۹/۴ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال، دو هزار متر مکعب احداث مخازن و حفر و تجهیز سه حلقه چاه با هزینه ۹۹ میلیارد تومان می باشد.

بهمن بهروزی ابراز داشت: با اجرای این پروژه های آبرسانی شرکت آبفا شیراز، هفت هزار خانوار و در مجموع ۲۸ هزار نفر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه