English

استاندار فارس:

امکان حضور نماینده هر کاندید در شعب رای گیری/ پس از تهران بیشترین شعب اخذ رأی در فارس فعال است

استاندار فارس گفت: امکان حضور نماینده هر کاندید در صندوق‌های رأی نیز پیش‌بینی شده و این مهم تضمین کننده سلامت انتخابات است تا دقت و امانت صندوق رای حفظ شود.

امکان حضور نماینده هر کاندید در شعب رای گیری/ پس از تهران بیشترین شعب اخذ رأی در فارس فعال است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، در حاشیه فرایند اخذ رای در جمع خبرنگاران بیان کرد: ستاد انتخابات استان فعالیت خود را از ساعت ۶ صبح امروز ۸ تیرماه آغاز و فرایند اخذ رای از مردم نیز همزمان با سراسر کشور راس ساعت هشت صبح در سه هزار و ۵۱۹ شعبه آغاز شد.

استاندار فارس بیان کرد: با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده تمامی عوامل اجرایی و نظارت با تمام ظرفیت در حال برگزاری انتخابات هستند.

ایمانیه با اشاره به اینکه استان فارس به لحاظ تقسیمات کشوری بیشترین تعداد شهرستان‌ها را داراست، افزود: به همین دلیل دست‌اندرکاران انتخابات کار سختی را پشت سر گذاشتند و تعدادی از آنان شب گذشته در مناطق دورافتاده استان مستقر شدند تا بتوانند از ساعات اولیه کار رأی‌گیری را انجام دهند.

وی افزود: استان فارس دارای ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی است که به لحاظ تعداد شعب اخذ رأی بعد از تهران دومین استان کشور است.

به گفته این مقام مسئول امکان حضور نماینده هر کاندیدا در صندوق‌های رأی نیز پیش‌بینی شده و این مهم تضمین کننده سلامت انتخابات است تا دقت و امانت صندوق رای حفظ شود.

ایمانیه افزود: به منظور فراهم کردن شرایط شرکت تمام مردم در انتخابات، حتی در روستاهای با کمتر از ۲۰ خانوار نیز صندوق های رای را اعزام کردیم چرا که رای تک تک مردم برای ما ارزشمند است.

استاندار فارس از مردم استان تقاضا کرد که در ساعت های اولیه و آغاز رای گیری در شعب اخذ رای حضور یابند و رای خود را به صندوق بیاندازند تا در ساعت های پایانی که معمولان شاهد ازدحام جمعیت رای دهندگان هستیم با مشکل مواجه نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه