English

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس خبر داد؛

راه اندازی پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی استان فارس

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس از راه اندازی پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی در برخی از مدارس و کانون های فرهنگی هنری استان فارس خبر داد.

راه اندازی پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد امین کرم زاده، مدیر سازمان دانش آموزی فارس، در این رابطه گفت: سازمان دانش‌آموزی با برنامه‌ریزی و اجرای طرح های متنوع تربیتی اوقات فراغت دانش‌آموزان را در ایام تعطیلات تابستانی غنی می‌کند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به  بیان رهبر عظیم الشأن که فرمودند" اوقات فراغت را برنامه ریزی کنید"،عنوان کرد: نگاهمان در اوقات فراغت این است که تربیت تمام ساحتی اتفاق بیافتد و به حوزه های اعتقادی، اخلاقی، دینی و زیستی ،تربیت اجتماعی،تربیت علمی، تربیت اقتصادی و تربیت زیباشناختی و هنری دانش آموزان توجه شود.

کرم زاده افزود: پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش های مهارتی و معرفتی، تربیت اجتماعی و سیاسی، آشنایی با آثار فرهنگی و محیط زیست توام با ایجاد شادابی و نشاط در مدارس راه اندازی می شود.

 وی ادامه داد: برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در موضوعات مختلف در قالب کارگاه های تشکیلاتی، مهارتی، معرفتی، فضای مجازی و سفرهای تربیتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس اضافه کرد: سازمان دانش آموزی برای ایجاد میدان های تربیتی آموزنده و مفرح، سبد کاملی از فعالیت ها در قالب پویش ها، مسابقات و رویدادها را براساس محتوای مناسبت های ایام تعطیلات تابستانی برای سلایق و علاقه مندی های دانش آموزان برنامه ریزی و اجرا می کند. 

کرم زاده افزود: با پیش بینی و برنامه ریزی اصولی و دقیق می توان تابستان را به فرصتی برای تربیت و کشف استعدادهای ناب دانش آموزان تبدیل کرد.

وی گفت: برگزاری اردوها و سفرهای تربیتی از دیگر فعالیت های سازمان دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و در این خصوص اعزام اردوی معرفتی و معنوی زیارت اولی ها به مشهد مقدس در سال جاری در حال پیگیری و اقدام است.

 گفتنی است: دانش آموزانی که متقاضی شرکت در این کلاس های آموزشی، مهارتی و تربیتی هستند می توانند به مسئولین سازمان دانش آموزی ناحیه و منطقه خود مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه