English

اهدای آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی تجسم غدیر به آستان مقدس علوی (ع)

همزمان با روز مباهله، آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی تجسم غدیر دانشگاه هنر شیراز، پس از اهدا به عتبه علویه (ع)، در نمایشگاه دائمی آستان مقدس علوی (ع) به نمایش گذاشته شد.

اهدای آثار برگزیده نخستین جشنواره ملی تجسم غدیر به آستان مقدس علوی (ع)
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، در سفر هیئت اعزامی دانشگاه هنر شیراز به عراق که همزمان با دهه امامت و ولایت صورت گرفت؛ بیش از ۴۰ اثر برگزیده و نفیس، از نخستین دور برگزاری جشنواره ملی تجسم غدیر که در سال ۱۴۰۲ از سوی این دانشگاه در دو بخش دانشجویی و آزاد برگزار شد، به آستان مقدس امیرالمؤمنین علی (ع) اهدا شد که همزمان با روز مباهله (۱۱تیرماه) در نمایشگاه دائمی آستان مقدس علوی (ع) به نمایش گذاشته شد.

ستار خالدیان، رئیس دانشگاه هنر شیراز با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه، دستاورد دیدار و نشست‌ مشترک دانشگاهیان دانشگاه هنر شیراز و مسؤولان عتبه علویه (ع) است، اظهار کرد: در نشست‌های مشترک برگزارشده بر همکاری‌های مشترک علمی بین‌المللی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی و آموزشی دانشگاه هنر شیراز و آستان مقدس علوی (ع) تأکید شده است و به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد خواهد شد.

وی یادآور شد، جشنواره ملی تجسم غدیر از سال گذشته با هدف تبیین و نهادینه‌سازی فرهنگ والای غدیر، در شش رشته‌ی طراحی پوستر، تایپوگرافی (حروف‌نگاری)، تصویر سازی، خوشنویسی، کارتون و نقاشی و در دو بخش آزاد و دانشگاهی از سوی دانشگاه هنر شیراز برگزار گردید‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه