English

شهردار شیراز:

ساخت المان شهری باید به روز و طبق نیاز جامعه باشد

شهردار شیراز در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اعلام کرد: ساخت و نصب المان شهری باید به روز، طبق نیاز جامعه و با استفاده از ظرفیت هنرمندان و اساتید حاذق انجام شود.

ساخت المان شهری باید به روز و طبق نیاز جامعه باشد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد حسن اسدی شهردار شیراز در این بازدید با تاکید بر نقش بالادستی و نظارتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بر مناطق یازده گانه در حوزه تخصصی خود اضافه کرد: این سازمان باید مورد توجه قرار گیرد و از نظرات متخصصین در انجام امور استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز باید برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود: ضروری است ارتباط با نهادهای علمی، دانشگاه ها و اساتید خبره در حوزه های مختلف همچون فضای سبز، آبخیزداری، مبلمان شهری، سیمای شهری و ... تقویت شود.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم تامین منابع آبی پایدار جهت آبیاری فضای سبز گفت: استفاده از روش های نوین آبیاری و ایجاد تصفیه خانه های محلی جهت تامین منابع آبی پایدار امری حیاتی و مهم است، همچنین توسعه کمربند سبز اطراف شیراز نیز با جدیت باید دنبال شود.

اسدی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه نوسازی تمثال مبارک شهدا ادامه داد: توجه به تصاویر و تمثال مبارک شهدا به عنوان الگوهای ایثار و مقاومت اقدامی ماندگار در راستای پاسداشت ارزش های دفاع مقدس است.

وی در این بازدید که با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل انجام شد بر تکریم ارباب رجوع و برپایی میزهای خدمت جهت گفتگوی بی واسطه با شهروندان و تسریع انجام امور آنها تاکید کرد.

شهردار شیراز با اشاره به نقش بی بدیل شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز بیان کرد: اقدامات ترویجی و آموزش فرهنگ شهروندی در این حوزه می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه