English

استاندار فارس:

امنیت و صیانت از صندوق های رأی بعنوان یک اصل اساسی در دستور کار قرار دارد

استاندار فارس با تاکید بر اینکه برگزاری چهار انتخابات در مدت چهار ماه، نشان دهنده نقش اساسی مردم در تعیین سرنوشت کشور است، خاطر نشان کرد: امنیت و صیانت از صندوق های رأی بعنوان یک اصل اساسی در دستور کار برگزار کنندگان انتخابات قرار دارد.

امنیت و صیانت از صندوق های رأی بعنوان یک اصل اساسی در دستور کار قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در پایان جلسه ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان، ضمن تشکر از هم استانی های عزیزی که در جمعه گذشته در دور اول این انتخابات شرکت کرده اند، گفت: بعید می دانم کشوری در دنیا باشد که در مدت ۴ ماه، چهار انتخابات برگزار کرده باشد؛ این نشان دهنده‌ی نگاه جمهوری اسلامی به مردم و نقش مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

استاندار فارس با اشاره بر اینکه بیش از ۹۰ هزار نفر در قالب گروه های اجرایی، نظارتی و تامین امنیت در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تلاش می کنند، اظهار داشت: همانند انتخابات اخیر، امنیت و صیانت از صندوق های رأی بعنوان یک اصل اساسی در دستور کار برگزار کنندگان انتخابات قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰۰ صندوق اخذ رأی در استان فارس مستقر است، افزود: هم امنیت صندوق ها و هم سلامت انتخابات همواره مورد تاکید قرار داشته است و در جمعه پیش رو نیز این مُهِم، مورد توجه خواهد بود.

ایمانیه گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در برگزاری انتخابات به اینجانب گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: این موضوع نشان دهنده عزم جدی برگزارکنندگان انتخابات، برای رعایت اصل بی طرفی و تحقق نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر امانت بودن صندوق ها نزد مجریان برگزاری انتخابات است.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه به این فرمایش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی بعنوان یک فرمایش اعتقادی توجه داریم، خاطر نشان کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نیز به همین ترتیب، با رعایت اصل بی طرفی، از رأی مردم امانتداری کنیم.

وی ضمن اینکه از استان فارسی ها خواست پررنگ تر از دور اول در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری شرکت کنند، افزود: توقع این است که فارسی ها، که مردمانی فهیم، با معرفت، بادقت و با درایت هستند در تعیین سرنوشت کشورشان، مشارکت خوب و برجسته ای داشته باشند و نقش و جایگاه ملی استان را همچنان برجسته نگه‌دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه