English

استاندار فارس:

استاندار فارس در آرامگاه سعدی شیرازی رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار فارس پس از حضور در آرامگاه سعدی شیرازی و انداختن رأی خود به صندوق این شعبه، از برگزاری چهار دوره انتخابات طی چهارماه گذشته سخن گفت و امینت و سلامت انتخابات را اصل اساسی و قابل توجه مسؤلان عنوان کرد.

استاندار فارس در آرامگاه سعدی شیرازی رأی خود را به صندوق انداخت
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه و در دقایق ابتدایی آغاز فرآیند اخذ رأی دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پس از بازدید از شعبه مستقر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام، با حضور در آرامگاه شیخ اجل، سعدی شیرازی، در شعبه مستقر در این آرامگاه رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار فارس پس از انداختن رأی خود به صندوق، با بیان اینکه در مدت چهار ماه گذشته، این چهارمین انتخاباتی است که برگزار می شود، گفت: برگزاری دو دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهار ماه گذشته نشان از اهمیت و جایگاه نظر مردم در مدیریت و تصمیم گیری کلان کشور است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجریان برگزاری انتخابات، ناظران و حافظان امنیت انتخابات، از همکاری بیش از ۹۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات سخن گفت و خاطر نشان کرد: سه انتخابات گذشته را به لطف خداوند متعال و تلاش دست‌اندکاران با امینت و سلامت کامل سپری کردیم و امید داریم امروز نیز به همین ترتیب برگزار شود.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود افزود: مردم فهیم، با معرفت، عزیز و با درایت استان فارس با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ان شاءالله امروز و در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پررنگ تر شرکت می کنند و از حقی که قانون برای آنان لحاظ کرده، استفاده خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در ادامه با بیان اینکه معمولا در استان ساعات منتهی به بعد از ظهر شاهد شلوغی بیشتر شعبه های اخذ رأی هستیم از عموم هم استانی های عزیز خواست به جهت سهولت در انجام فرایند اخذ رأی در ساعات ابتدایی به شعب مراجعه و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

وی در پایان با اشاره به نظرسنجی های انجام شده مبنی بر میزان مشارکت هم گفت: نظر سنجی ها میزان مشارکت را نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بیشتر، نشان می دهد که امیدواریم محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه