English

شهردار کلان‌شهر شیراز تاکید کرد؛

اهمیت حضور مردم در روز سرنوشت‌ساز دومین دور انتخابات ریاست‌ جمهوری

شهردار کلان‌شهر شیراز با توجه به انتخابات دومین دور از چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری به‌ عنوان رویدادی ملی و سرنوشت‌ساز، بر اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در این روز سرنوشت‌ساز تأکید کرد.

اهمیت حضور مردم در روز سرنوشت‌ساز دومین دور انتخابات ریاست‌ جمهوری
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسن اسدی شهردار شیراز با همراهی هیئتی از مدیران شهرداری در آغازین ساعات شروع رأی‌گیری دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اسلامی با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با توجه به انتخابات امروز ریاست‌ جمهوری به‌ عنوان رویدادی ملی و سرنوشت‌ ساز، بر اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در این روز سرنوشت‌ساز تأکید کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز با ابراز خرسندی از روند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی‌گیری از ساعات اولیه صبح، افزود: این موضوع را شاهد هستیم که درصد استقبال و مشارکت مردم در دور دوم بیش از دور قبل است.

مهم‌ترین اثر مشارکت حداکثری، سرافرازی جمهوری اسلامی و پایبندی مردم به آر‌مان‌های انقلاب اسلامی است که اسدی بر این موضوع تصریح و بیان کرد: تداوم خدمت‌رسانی و سربلندی ایران اسلامی از مسیر انتخابات و مردم‌سالاری دینی عبور می‌کند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با توجه به انتخاب بین دو نفر کاندیداها نهایی ریاست‌ جمهوری عنوان کرد: مردم امروز راحت‌تر می توانند نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند و منتخب ریاست‌جمهوری برای آینده کشور، گام‌های بلندی بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه