English

دبیر ستاد اربعین استان اعلام کرد؛

آغاز ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی(ع) در فارس

دبیر ستاد اربعین استان فارس گفت: ثبت نام مشتاقان اربعین از امروز یکشنبه هفدهم تیرماه شروع شد و مشتاقان پیاده روی اربعین الزاما بایستی در سامانه سماح ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی(ع) در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید مجتبی علوی اردکانی دبیر ستاد اربعین استان فارس ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) امسال بایستی حتما در سامانه سماح اربعین ثبت نام نمایند.

وی افزود: این سامانه به آدرسsamah.haj.ir از امروز یکشنبه، ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با اول ماه محرم باز می باشد و متقاضیان می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند.

مدیر کل فرهنگی و‌ زیارت استانداری فارس افزود: برای شرکت در پیاده روی اربعین داشتن گذرنامه الزامی است بنابراین درخواست می کنیم که کسانی که گذرنامه ندارند و یا مهلت گذرنامه آنها تمام شده است از هم اکنون با مراجعه به دفاتر  پلیس +۱۰ و یا مراکز پلیس گذرنامه نسبت به گرفتن گذرنامه اقدام نمایند.

دبیر ستاد اربعین استان فارس ادامه داد: همچنین عزیزانی که قصد دریافت گذرنامه زیارتی مخصوص پیاده روی اربعین را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا نیروی انتظامی به آدرس https://sakha.epolice.ir/ و یا برنامه کاربردی پلیس من تقاضای دریافت گذرنامه زیارتی مخصوص اربعین را داشته باشند که این گذرنامه به راحتی و پس از صدور با کمترین هزینه ممکن درب منزل متقاضی تحویل داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه