English

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام کرد؛

بهره برداری از ۹۱ عنوان پروژه برق در فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در دولت مردمی سیزدهم، ۹۱ عنوان پروژه با اعتبار پنج هزار و۱۷۴ میلیارد ریال مورد بهره ‌برداری قرار گرفت.

بهره برداری از ۹۱ عنوان پروژه برق در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حمیدرضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در تشریح عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در دولت سیزدهم گفت: در دولت مردمی سیزدهم ۹۱ عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱۷۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

کریمی فرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت بیان داشت: از ویژگی های برجسته و اولویت دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی به مناطق محروم و محرومیت زدایی بود.

وی ادامه داد: در همین راستا، طرح ها و پروژه های متعددی مورد بهره برداری قرار گرفت که سهم به سزایی در محرومیت زدایی و تامین برق مطمئن و پایدار برای مناطق محروم و کمتر برخوردار استان داشت.

کریمی فرد، برق رسانی به ۲۲ روستای بدون برق با اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال و اصلاح شبکه های برق ۶۶۰ روستای استان فارس در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۲۷۰۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های انجام شده در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در طی این مدت، توسعه فیدرهای خروجی مولدها و پست های فوق توزیع با اعتبار ۱۶۲۰ میلیارد ریال و توسعه شبکه های روشنایی معابر با اعتبار ۷۱۲ میلیارد ریال نیز انجام پذیرفته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، هوشمندسازی و نصب بیش از ۳۹۱۶۷ کنتور جهت مشترکان برق در دولت سیزدهم را از دیگر عملکردهای این شرکت در دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد.

کریمی فرد در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری نمود همچنان بتوانیم در مسیرخدمت رسانی بی وقفه به مردم، همچون آن شهید بزرگوار با اخلاص و با قوت انجام وظیفه نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه