English

معاون دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد؛

افزایش ۲.۵ برابری تجهیزات پزشکی/۸۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه خدمات درمانی فارس اضافه شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: ۸۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی در سال گذشته برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

افزایش ۲.۵ برابری تجهیزات پزشکی/۸۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه خدمات درمانی فارس اضافه شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مهرداد شریفی‌ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در راستای تامین تجهیزات پزشکی استان اقدامات قابل توجهی انجام شده است، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر هشتصد و دوازده میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به چرخه خدمات درمانی استان افزود شده که در مقایسه با سیصد و سی میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱، رشد ۲ و نیم برابری داشته است.  

او افزود: بیمارستان های فارس در حوزه تصویربرداری پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند و تمام بیمارستان ها خدمات تصویربرداری را انجام می شود. 

شریفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۷ دستگاه ماموگرافی، ۴۵ دستگاه سی تی اسکن، ۲۶ دستگاه ام آر آی، ۱۰ دستگاه پزشکی هسته ای، ۷ دستگاه رادیوتراپی، ۱۶ دستگاه آنژیوگرافی قلبی و ۴ دستگاه آنژیوگرافی عمومی به صورت شبانه روزی در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی فارس خدمات لازم را به بیماران ارایه می کنند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه