English

معاون فرماندار شیراز تاکید کرد؛

ضرورت توجه به آموزش همگانی در راستای حفظ آمادگی در وقوع بحران

معاون فرماندار شیراز با تاکید بر آموزش همگانی و مستمر به منظور حفظ آمادگی در مواقع بحران گفت: جلسات آموزشی با همکاری بخشداران و دهیاران در مناطق آسیب پذیر برگزار شده است و این کار باید به صورت مستمر ادامه یابد.

ضرورت توجه به آموزش همگانی در راستای حفظ آمادگی در وقوع بحران
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شیراز به ریاست معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری شیراز با حضور مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان تشکیل شد.

در حاشیه این جلسه معاون فرماندار شیراز بار دیگر با تاکید بر آموزش همگانی و مستمر به منظور حفظ آمادگی در مواقع بحران گفت: جلسات آموزشی با همکاری بخشداران و دهیاران در مناطق آسیب پذیر برگزار شده است و این کار باید به صورت مستمر ادامه یابد.

سیدابوذر حسینی افزود: تقویت تجهیزات امدادی خصوصاً تجهیزات اطفاء حریق در مناطق مستعد بحران در دستور کار است. 

معاون فرماندار شیراز از صدا و سیمای مرکز فارس درخواست همکاری و پخش برنامه‌های آموزشی با ارگان‌های امدادی از جمله اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر برای آموزش همگانی و عمومی امداد و نجات و اطفاع حریق و کمک‌های اولیه کرد و افزود: صدا و سیما با همکاری ارگان‌های امدادی به تهیه و پخش مستمر برنامه‌های آموزشی در جهت ارتقاء توانمندی‌های عمومی جامعه در مواقع بحران بپردازد.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها می‌تواند در مواقع بحران باعث کاهش آسیب‌ها و خطرات شده و آسیب پذیری مردم را کم کند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آموزش کمک‌های اولیه، امداد و نجات و مقابله با آتش سوزی برای تمام اقشار جامعه موجب کاهش آسیب‌ها و همچنین کاهش زمان امدادرسانی در مواقع بحران خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه