English

همزمان با تاسوعای حسینی:

۲ طرح آبرسانی شهری و روستایی در داراب به بهره برداری رسید

مدیر عامل شرکت آبفا فارس گفت: همزمان با فرارسیدن تاسوعای شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) سقای بزرگ اسلام، ۲ طرح آبرسانی شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در شهرستان داراب به بهره برداری رسید.

۲ طرح آبرسانی شهری و روستایی در داراب به بهره برداری رسید
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا فارس در مراسمی که به همین منظور و با حضور محمد جواد عسکری رئیس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و نماینده ی مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، جواد قناعتی مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس، اقتصادی فرماندار داراب و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان داراب برگزار شد، اظهار کرد: به منظور جبران کمبود آب شرب در شهر جنت بخش جنت شهر یک حلقه چاه به عمق ۳۵۰ متر در سازنده های آهکی حفر و تجهیز شد.

وی افزود: این طرح که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری می رسد، جمعیتی بالغ بر ۴ هزار خانوار را از مزایای خود بهره مند می کند.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در مراسم آغاز بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای شهرک فجر شهرستان داراب نیز به مشخصات فنی طرح اشاره کرد و گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اجرای ۳ هزار متر خط انتقال آب با استفاده از لوله های پلی اتیلن می باشد که با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است و جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به پروژه‌های آبرسانی شهرستان داراب که در سال گذشته به منظور جبران کمبود آب ناشی از اتمام دخائر آب سد رودبال اجرا شد، گفت: امیدوارم گشایش این پروژه‌ها پاسخگوی نیاز مردم این مناطق و دغدغه‌های مسئولان و متولیان تامین آب مردم باشد.

رئیس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان از پیگیری برای حفر چندین حلقه چاه آب شرب شهری و روستایی در شهرستان داراب خبر داد و اظهار امیدواری کرد، در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این پروژه ها به زودی  اجرا شود.

در پایان مراسم افتتاح این دو طرح آبرسانی، در جلسه ای در محل فرمانداری شهرستان داراب و با حضور نماینده مردم ، مدیر عامل آبفا فارس و دیگر مسولین مربوطه، مسائل مختلف آب مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان و همچنین فاضلاب شهر داراب مورد بررسی قرار گرفت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه