English

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با ترفند فروش سهام جعلی در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری متهم حرفه‌ای تحت‌ تعقیب با بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در اجرای دستور مرجع قضایی خبر داد.

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی با ترفند فروش سهام جعلی در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز در این رابطه اظهار داشت: در اجرای دستور مرجع قضایی و در پی مراجعه شهروندی به کلانتری ۱۴ مدرس شیراز برای دستگیری یک نفر کلاهبردار متواری، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی محل اختفاء متهم را شناسایی و با هوشیاری و اقتدار کامل طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

زراعتیان با اشاره به اینکه پس از تحقیقات به‌ عمل‌آمده مشخص گردید متهم دارای احکام جلب متعدد (بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری) و تحت‌تعقیب دادگاه حقوقی و دادسرای ناحیه یک و دو شیراز می‌باشد، تصریح کرد: متهم اغلب خود را نمایندگی روغن یکی از شرکت‌های مشهور معرفی و در جهت فروش سهام آن شرکت اقدام به تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری از شهروندان می‌کرده است.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه خرید سهام از شرکت‌ها ضمن انجام استعلامات لازم از آن نمایندگی، نسبت به رؤیت اصل اوراق سهام و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند.

قتل دختر ۵ ساله و دستگیری قاتل

فرمانده انتظامی شیراز همچنین از قتل دختر ۵ ساله و دستگیری قاتل خبر داد و ابراز کرد: در بیست و پنجم تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهر شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۲۴ ابوذر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد که در یک جمع خانوادگی، قاتل ۲۳ ساله پس از درگیری لفظی با دایی خود، به همسر وی که دختر ۵ ساله‌اش بغلش بوده نیز حمله می‌کند و سلاح سرد فقط به بچه برخورد می‌کند و باعث قتل وی می‌شود.

زراعتیان با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات پلیسی در کمتر از ۳ ساعت مخفیگاه قاتل را شناسایی کردند، گفت: در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اظهار اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: شهروندان عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز، مشکلات خود را برطرف کنند تا شاهد حوادث این‌چنین دلخراشی نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه