English

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع):

۳۳۰ موکب عزاداری طی دهه اول محرم در شیراز برپا شد

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) از برپایی ۳۳۰ موکب عزاداری در معابر و محلات مناطق یازده گانه کلانشهر شیراز در دهه اول محرم خبر داد.

۳۳۰ موکب عزاداری طی دهه اول محرم در شیراز برپا شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) اظهار کرد: به مناسبت ایام محرم حسینی در دهه نخست محرم بیش از ۹۰ درصد از فضاسازی و اکران طرح های فرهنگی، تبلیغات محیطی و سیاه پوش نمودن سطح شهر با محوریت آموزه های متعالی عاشورا  با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل ، معاونت محیط زیست و خدمات و حمل و نقل شهری شهرداری شیراز انجام شد.

وی افزود: از طریق مناطق یازده گانه شهرداری از ۳۳۰ موکب حسینی در محلات شیراز حمایت شد تا بتوانند نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند و جلودار فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) باشند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع)  بیان کرد: در این ایام با هماهنگی و همکاری بین بخشی اعضای شورا و شهرداران مناطق به صورت ویژه امکانات در اختیار هیئت های مذهبی قرار داده شد تا  دسته جات عزاداری را هدایت نموده و اخلالی در ترددهای شهری ایجاد نشود.

هاجری در پایان گفت: در این ایام همچنین از طریق بسیج شهرداری به صورت شبانه غذای نذری بین عزاداران توزیع و با مدیریت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز وسایل مورد نیاز هیئات مذهبی تامین و در بین آنها توزیع گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه