English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۴۸۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۸۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و هرمزگان خبر داد.

کشف ۴۸۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: بامداد امروز مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد با تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند با ۲ خودرو مقادیری مواد مخدر را از استان های شرقی کشور به سمت شیراز انتقال دهند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد سریعا طرح مهار را اجرا و حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی هر ۲ خودرو ایسوزو حامل بار و پژو پارس که اسکورت محموله بود را در اطراف روستای "زنجیران" شناسایی و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و تاریکی هوا رانندگان، هر دو خودرو را رها و متواری شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از کامیون ۴۸۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر و با اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و توزیع مواد مخدر، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف دپو ۵۱ کیلوگرم شیشه در شیراز 

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد. 

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقدار زیادی شیشه در منزل خود واقع در یکی از محله‌های شیراز دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از آن منزل، ۵۱ کیلوگرم شیشه و ۵ لیتر متانول، اتانول و استون که درون کمد دیواری جاسازی و از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود را کشف کردند.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه