English

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛

توسعه ارتباطات روستایی و اتصال ۴۵۵ روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از توسعه ارتباطات روستایی و اتصال ۴۵۵ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت در بازه زمانی سه ساله فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

توسعه ارتباطات روستایی و اتصال ۴۵۵ روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حمید سلیمان پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس امروز ۳۱ تیرماه در این خصوص گفت: در راستای توسعه ارتباطات روستایی و استمرار خدمات به نقاط محروم و کم برخوردار روستایی در سطح استان، طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم، با احداث ۱۶۰ سایت ارتباطی جدید و ارتقای ۱۰۲ سایت موجود، دسترسی ۴۵۵ روستای استان فارس به شبکه اینترنت پرسرعت فراهم شده است.

سلیمان پور تعداد افراد تحت پوشش قرار گرفته در این روستاها را ۱۹۹ هزار و ۷۸۸ نفر در قالب ۵۸ هزار نفر و اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه ها در سطح استان را مبلغ ۸۴۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد.

رئیس شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خاطرنشان کرد: با احتساب اتصال این روستاها، در مجموع ۲۲۲۱ روستا از مجموع ۲۳۳۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس هم اینک به شبکه اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و با برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۱۷ روستای بالای ۲۰ خانوار باقیمانده نیز تا پایان امسال به شبکه ملی اطلاعات متصل و پوشش روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ۱۰۰ درصدی و تکمیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه