English

نماینده ولی فقیه در فارس:

مهم ترین اسباب بزرگی و ابزار مدیریت نیروی انسانی است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز مهم ترین اسباب بزرگی و ابزار مدیریت را نیروی انسانی دانست و گفت: حرکت به سمت تربیت نیروی انسانی کارآمد به شکل های مختلفی انجام شده است.

مهم ترین اسباب بزرگی و ابزار مدیریت نیروی انسانی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، امروز پنجشنبه ۴ مرداد ماه، در نشست افتتاح مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی (شعبه ای از دانشگاه دفاع ملی) در شیراز، گفت: ما انقلابی را شروع کردیم که به نقل از شیخ حسین انصاریان در سال ۵۷، شهید مطهری فرمود در فکر امام هستم چون انقلاب پیروز می شود و ما نیروی انسانی برای اداره کشور نداریم، یعنی شهید مطهری در اول انقلاب به ‌مشکل نیروی انسانی اشاره فرموده بود. 

وی مهم ترین اسباب بزرگی و ابزار مدیریت را نیروی انسانی دانست و افزود: ولی اینجا یک ضعف بسیار زیادی داشتیم البته مسلما نمی توانیم انتظار داشته باشیم انقلاب بایستد تا نیرو تربیت کنیم و انقلاب در مسیر خود جلو می رود و ما باید نیازهای خود را شناسایی و زود درصدد جبران ضعف ها و رفع نیازها باشیم. 

آیت الله دژکام ادامه داد: حرکت به سمت تربیت نیروی انسانی کارآمد به شکل های مختلفی انجام شده و شاید یکی از منضبط ترین حرکتی که به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفته همین مدرسه حکمرانی است که در این کار مبارک همه کمک دهیم تا به جای مناسب و نتیجه خوبی برسد و بتوانیم در آینده بیش از حال مطمئن به داشتن نیروهای مناسب باشیم.

امام جمعه شیراز

او ادامه داد: در خصوص مسئله توسل به حضرت حق، بنده چندین بار به داستان حضرت سلیمان اشاره کرده ام که برای کاری برنامه ریزی کرد اما خدای متعال فرمود که نمی شود و به نتیجه نرسید. پیامبری برنامه ریزی می کند و نمی شود برای اینکه فقط برنامه ریزی کافی نیست.

وی افزود: اگر خدا نخواهد هر کاری کنیم به نتیجه نمی رسیم و در ضمن تمام برنامه ریزی ها و آموزش های ما، باید مرتب توسلمان به حضرت حق باشد و بخواهیم که برای ما مقدر فرموده باشد وگرنه ممکن است تلاش بدون ارتباط با آن ساحت نتیجه آنچنانی به بار نیاورد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: این مسئله ای است که بنده در خطبه های نمازجمعه بارها تکرار می کنم ولی متاسفانه هیچ رسانه ای این پیام را منتقل نمی کند، ما می خواهیم فرهنگ این در جامعه جا بیافتد که هرچه می کنیم باید با توجه به این باشد که عنایت حضرت حق شامل ما شود وگرنه دچار مشکل می شویم و این موضوع در آموزش های مدرسه حکمرانی هم باید به نوعی به خود مدیران این پیام الهی و دینی منتقل شود که برکتش را خدا می دهد و تقدیرش را خدا می کند و اگر ما این زمینه را از خدا نخواهیم که برایمان مقدر بفرماید ممکن است که طلب روزی ننهاده کرده باشیم.

آیت الله دژکام در پایان گفت: ما دوست داریم که مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و اگر این نوع نگاه از ما سلب شود ممکن است تلاش هایی داشته باشیم که ناکام بماند و اینگونه خودمان کوتاهی کردیم که توجه به صاحب همه‌ی چیزها نداشتیم یا کم توجه بوده ایم و به اندازه ای که لیاقتمان شود به ما بهره نمی دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه