English

یک مسئول در شهرداری شیراز اعلام کرد؛

تداوم نهضت آسفالت با اولویت مناطق کم‌برخوردار شیراز

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از تداوم نهضت آسفالت با اولویت مناطق کم‌برخوردار خبر داد و گفت: طی چهارماه نخست سال جاری میزان ۲۷۰۳ تُن عملیات تراش و ترمیم در ۲۱ هزار و ۶۳۰ مترمربع از معابر شهری انجام پذیرفته است.

تداوم نهضت آسفالت با اولویت مناطق کم‌برخوردار شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علی‌حسین عباسی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اشاره به تأمین آسفالت موردنیاز برای اجرای پروژه‌های شهرداری شیراز بیان کرد: بزرگراه امام خمینی(ره)، بزرگراه سرلشکر شهید استوار، سایت شهید خرم‌شکوه، بولوار صادقیه، بولوار جمهوری گویم و مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز از آسفالت تولیدی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بهره‌مند می‌شوند.

وی با ارائه آماری از عملکرد نهضت آسفالت شهرداری شیراز افزود: طی چهارماه نخست سال جاری میزان ۲۷۰۳ تُن عملیات تراش و ترمیم در ۲۱ هزار و ۶۳۰ مترمربع از معابر شهری انجام پذیرفته است.

عباسی میزان تولید آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز را در سال جاری نزدیک به ۵۰ هزار تُن اعلام و اظهار کرد: مقدار ۹۴۱۵ تُن از آسفالت تولیدی به روکش معابر و ۳۷ هزار و ۸۲۲ تُن به مناطق یازده‌گانه اختصاص یافته است.

وی با تقدیر از عملکرد کارکنان خدوم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: فصل تابستان بهترین موقعیت برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی است و کارکنان این سازمان با تلاش خستگی‌ناپذیر در گرمای این فصل به تداوم تولید آسفالت و اجرای پروژه‌های عمرانی همت می‌گمارند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با قدردانی از حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز به صورت سه نوبت و تمام وقت در حال پیشرفت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه