English

معاون هنری فرهنگ و ارشاد استان اعلام کرد؛

فارس پیشتاز ثبت‌نام لیگ بازی‌های ویدئویی کشور

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اعلام داشت: فارس رتبه اول ثبت نام در مسابقات لیگ مسابقات ملی رایانه ای کشور را کسب کرده است.

فارس پیشتاز ثبت‌نام لیگ بازی‌های ویدئویی کشور
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سیدرسول موسوی نژادیان معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه؛ طبق اعلام جلسه هم اندیشی، استان فارس با ۳۴۱ نفر شرکت کننده، اولین استان از حیث ثبت نام بوده است، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات، معرفی بازی های ایرانی در کنار بهره گیری از بازی های پرطرفدار داخلی و خارجی است که در محیطی مناسب انجام می شود.

وی گفت: این لیگ بازی های ویدئویی شامل بازی فوتبال FIFA و بازی های پرطرفدار ایرانی است که تا ۱۴ مرداد ماه جاری فرصت ثبت نام وجود دارد و در تمام استان های کشور انجام می شود.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد فارس، بیان کرد: صنعت بازی، صنعتی پرظرفیت است که می توان از آن برای افزایش درآمد و اشتغالزایی به ویژه در استانی همانند فارس که علاقه‌مندان بسیاری دارد، بهره برد.

موسوی نژادیان به ضرورت ارتقای سواد بازی در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا سواد بازی در جامعه ارتقاء یابد تا خانواده‌ها بدانند چه بازی هایی را باید براساس سن‌وسال فرزندانشان تهیه کنند. البته این کار صرفا از عهده دستگاه های دولتی برنمی‌آید و نیازمند حمایت خانواده ها است.

وی در پایان با بیان اینکه، استان فارس میزبان جام بازی های ویدئویی کشور شده است، خاطر نشان کرد: نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی با شعار «نشاط خانوادگی و بازی‌های رایانه‌ای» کشوری همزمان در استان فارس برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت https://baazico.ir مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه