English

طی دو ماه اخیر صورت گرفته است؛

بهره مندی بیش از ۲۷۹ هزار مشترک برق فارس از پاداش مدیریت مصرف

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از آغاز خرداد تا پایان تیرماه سال جاری، بیش از ۸۵۶ هزار صورتحساب برق مصرفی برای مشترکان بخش خانگی این شرکت صادر شده که از این میزان حدود ۲۷۹ هزار مشترک، مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.

بهره مندی بیش از ۲۷۹ هزار مشترک برق فارس از پاداش مدیریت مصرف
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علیرضا اسکندری معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ارزش ریالی این پاداش‌ها را بیش از ۷۶ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: مبلغ این پاداش‌ها در قبوض مشترکان درج شده و مشمولین می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن "برق من"، به طور دقیق از میزان پاداش‌های تخصیص یافته مطلع شوند.

این مقام مسئول تعداد مشترکان خانگی استان را بیش از ۸۵۰ هزار مشترک عنوان کرد و یادآور شد: این بخش از مشترکان حدود ۴۰ درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تنظیم دمای کولر گازی و سیستم های سرمایشی برروی ۲۴ درجه(دمای آسایش)، نصب سایه بان بر روی کولرهای آبی و کندانسور کولرهای گازی، عایق کاری کانال و تعویض پوشال کولر آبی، استفاده از دور کند کولر آبی، از برق کشیدن لوازم برقی بعد از استفاده از آنها، استفاده از لامپ های فوق کم مصرف LED، استفاده از نور طبیعی در روز، توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید لوازم برقی، موکول نمودن استفاده از لوازم برقی پرمصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و ... به ساعت‌های خارج از اوج بار که ساعت اوج مصرف (۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر) و از (۲۰ تا ۲۳ شب) است، را از جمله راهکارهای مصرف بهینه برق برشمرد که شهروندان می توانند با بکاربستن آنان ضمن رایگان شدن قبض برق مصرفی، احتمال برنده شدن خود را در قرعه کشی صدها خودرو سواری و هزاران کمک هزینه خرید لوازم الکتریکی و برقی خانگی افزایش دهند.

اسکندری کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق خانگی را هدف اصلی پویش" با انرژی" عنوان نمود و گفت: همه مردم می‌توانند با ثبت نام در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت نمایند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس سهمیه قطعی خودروهای استان فارس تا پایان تابستان سال جاری را ۶ دستگاه خودرو اعلام کرد و یادآورشد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان های استان فارس در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت.

وی روش های دریافت اپلیکیشن" با انرژی" را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و یا برقراری تماس با سامانه ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ معرفی کرد و یادآور شد: بعد از نصب اپلیکیشن" با انرژی" راهکارهای مصرف بهینه برق و معرفی وسایل پرمصرف برقی از طریق اپلیکیشن به مشترکان قابل ارائه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه