English

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

آموزش رایگان صنایع‌ دستی به زنان سرپرست خانوار در فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس از آموزش رایگان صنایع‌ دستی به زنان سرپرست خانوار در این استان خبر داد.

آموزش رایگان صنایع‌ دستی به زنان سرپرست خانوار در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد ثابت اقلیدی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس امروز ۲۰ مردادماه بابیان اینکه یکی از سیاست‌های توسعه و ترویج صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان به گروه‌های هدف است گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده زنان سرپرست خانوار در استان فارس می‌توانند صنایع‌ دستی را به‌ صورت رایگان آموزش ببینند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس افزود: از امروز ۲۰ مردادماه تا ۲۵ مردادماه زمان ثبت‌نام افراد در دوره‌های آموزش صنایع‌ دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، خاتم پیچی  و سراجی است.

ثابت اقلیدی با تأکید بر اینکه این دوره‌های آموزشی باهدف توانمندسازی و حمایت از زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود افزود: در واقع معرفی، توسعه و ترویج از اهداف بلندمدت این دوره‌های آموزش است.

او گفت: علاقه‌مندان و دارندگان شرایط لازم (زنان سرپرست خانوار) جهت شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند با همراه داشتن مدارک شناسایی به مرکز آموزش، پژوهش و نوآوری صنایع‌دستی استان فارس واقع در بلوار سیبویه جنب پمپ‌بنزین مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه