English

شهردار کلان‌شهر شیراز مطرح کرد؛

پیشرفت قابل‌توجه مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در ارتفاعات شیراز

شهردار شیراز در جریان بازدید از روند اجرایی مسیر ۲۵ کیلومتری دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات این کلان‌شهر گفت: این پروژه در مجموع پیشرفت بسیار خوبی دارد.

پیشرفت قابل‌توجه مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در ارتفاعات شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، بازدید از روند اجرایی مسیر دوچرخه‌ سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات شیراز در دستور کار مدیریت شهری و همراهی معاونین و مدیران شهری قرار گرفت.

شهردار شیراز در خصوص مسیر دوچرخه‌ سواری و پیاده‌روی در ارتفاعات این کلان‌شهر اظهار کرد: این مسیر از ابتدای منصورآباد آغاز و به سمت ارتفاعات جوادیه، اکبرآباد، زیباشهر و در ادامه به ارتفاعات کوه نور و کوه‌های مشرف‌ به شهرک سعدی می‌رسد و در مجموع مسیری در حدود ۲۵ کیلومتر با قابلیت‌های بسیار جذاب در دل طبیعت و ارتفاعات این کلان‌شهر است.

محمدحسن اسدی گفت: این پروژه ازجمله پروژه‌های قابل‌توجه و مهم برای مجموعه مدیریت شهری است.

وی در خصوص روند اجرای این پروژه اظهار کرد: فازهای مختلف پروژه مورد بازدید کارشناسانه قرار گرفت و درمجموع پیشرفت بسیار خوبی دارد و پیمانکار به همراه تجهیزات مورد لزوم مشغول به کار در مسیر پروژه است.

شهردار شیراز در خصوص راه‌های دسترسی گفت: دسترسی به این مسیر از سمت بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی و حضرت آیت‌الله حائری شیرازی به سمت ارتفاعات بام شیراز ادامه دارد.

اسدی اظهار کرد: پروژه پیاده‌روی و دوچرخه‌ سواری طراحی و مطابق با درخواست و علاقه‌مندی و نیاز مردم شیراز در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود مورد استقبال مردم شریف شیراز و حتی گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز گفت: همه سعی ما بر این است که هرچه زودتر این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم و شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مجموعه باشیم.

اسدی اعلام کرد: در این بازدید به‌صورت کامل و میدانی از تمام فازهای پروژه بازدید و مسائل و مشکلات پروژه احصا شد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکلات مشخص‌شده در این مسیر از برنامه‌ریزی، اجرا و عملیاتی را رفع و تقدیم مردم عزیز شهر شیراز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه