English

افتتاح طرح ملی ورزش و مردم در شیراز

آیین افتتاحیه طرح ورزش و مردم با حضور مدیر کل همگانی وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون ورزش های همگانی، مدیر کل ورزش و جوانان، شهرداران شهر های استان فارس، روسا هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان برگزار شد.

افتتاح طرح ملی ورزش و مردم در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، همایش طرح ملی ورزش و مردم با حضور شهرداران، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های و روسای هیات های ورزشهای همگانی شهرستان های استان در محل سالن همایش های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.

عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در این همایش که با حضور مدیر کل ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار گردید، اظهار داشت: هدف از برگزاری طرح ملی ورزش و مردم عمومی کردن ورزش همگانی در بین مردم است.

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی ورزش و مردم در استان فارس، اظهار کرد: طرح ملی ورزش و مردم در استان فارس کار خود را آغاز کرده و مردم استان می‌توانند با حضور در پایگاه انتخاب شده در این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: هدف برگزاری طرح ملی ورزش و مردم عمومی کردن ورزش همگانی در بین مردم است، به این صورت که مردم به صورت رایگان یک ورزش صبحگاهی و عصرگاهی داشته باشند.

خداجو تصریح کرد: باتوجه به تاثیر ورزش در سلامتی و پیشگیری از وقوع برخی از بیماری‌ها، بخشی از اهداف برگزاری طرح ملی ورزش و مردم حفظ سلامتی، توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط بین مردم است.

وی ادامه داد: طرح ملی ورزش و مردم در پایگاه های منتخب ورزشی در استان برگزار می‌شود. همچنین برای برگزاری این طرح با ارگان‌های دارای باشگاه ورزشی نیز هماهنگ شده است تا بتوانیم ورزش رایگان صبحگاهی و عصرگاهی را در کل استان برگزار کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، ابراز امیدواری کرد: در همه پایگاه منتخب در سراسر استان، انتظار می رود مورد استقبال همه آحاد جامعه قرار گیرد و مردم استان برای اطلاع از ساعات و مکان‌های برگزاری این طرح می‌توانند به هیأت همگانی و اداره ورزش و جوانان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه