English

استاندار فارس:

گروه‌های مردمی فارس در کشور سرآمد و شناخته شده هستند

استاندار فارس گفت: فعالان گروه های مردمی این استان در کشور سرآمد و شناخته شده هستند و وجود خود را صرف هم نوعان خویش کرده‌اند.

گروه‌های مردمی فارس در کشور سرآمد و شناخته شده هستند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در ضیافت گردهمایی نمایندگان تشکل های مردمی فارس که در شیراز برگزار شد با تاکید بر اینکه فعالان گروه های مردمی در استان فارس سرآمد و شناخته شده هستند، افزود: انصافا گروه های مردمی ما، وجود خودشان را صرف هم نوعان خود کرده اند.

استاندار فارس با اشاره به سیره و رفتار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیهم السلام، گفت: با جستجو در فرمایشات پیام اکرم (ص) و همه ائمه معصومین علیهم السلام، بعد از انجام واجبات الهی، بالاترین کاری که به آن سفارش شده است خدمت به خلق است که مورد پسند و عنایت خداوند متعال نیز هست.

وی افزود: خلقت بشر بدین گونه است که عده ای از مردم متکبرانه و با غرور صرفا به فکر خود و منافع شخصی خویش هستند و در مقابل عده ای نیز متواضعانه و دغدغه مند به رفع نیازهای دیگران و گره گشایی از مشکلات آنان گام بر می دارند.

ایمانیه در ادامه با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که الگوی جامعه بشریت است همواره در عمل به آموخته است که ابتدا به فکر همسایه خود باشیم سپس به مسائل خود بیاندیشیم، اظهار داشت: گروه های مردمی با همت ارزشمند و تلاش های مجدانه این دستور را اجرایی کردند.

وی در پایان سخنان خود ضمن آرزوی طول عمر برای فعالان گروه های مردمی و تشکل های مردم نهاد، تصریح کرد: یقین بدانید قدم هایی که در این زمینه بر می‌دارید در گره گشایی از مشکلات زندگی شخصی شما قطعا موثر است.

نماینده عالی دولت در استان فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عبدالعلی شمس پیشکسوت گروه های مردمی، از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای گروه های مردمی بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه