English

فرمانده انتظامی شیراز:

عاملان تیراندازی در شیراز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۳ نفر از عاملان تیراندازی طی عملیات ماموران کلانتری ۱۲ فخر آباد در این شهرستان خبر داد.

عاملان تیراندازی در شیراز دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز در این رابطه اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی با اسلحه گرم به سمت یک دستگاه خودرو پژو پارس در خیابان "زائری" شیراز که منجر به خسارت و رعب و وحشت شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی محل اختفاء عاملان تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، یک قبضه اسلحه گرم و ۵ قبضه اسلحه سرد شامل قمه و چاقو کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات خانوادگی عنوان کردند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

سارق منازل شیراز دستگیر شد 

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق سابقه دار منازل و کشف ۱۷ فقره سرقت از وی در سطح کلانشهر شیراز خبر داد. 

سرهنگ کاووس حبیبی، بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در یکی از محله های شهر شیراز، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت سارق شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های اطراف شهر شیراز دستگیر شد.

 رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: سارق در بازجویی های پلیسی به ۱۷ فقره سرقت منزل در سطح شهر شیراز اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ حبیبی به شهروندان توصیه کرد: اموال و اشیاء با ارزش را در منزل نگهداری نکنند و هنگام ترک منزل از قفل بودن تمامی درب ها و پنجره ها اطمینان حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه