English

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

دستگیری متهمان و محکومان متواری در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از اجرای طرح دستگیری متهمان و محکومان متواری طی ۷ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری متهمان و محکومان متواری در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: در اجرای طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری طی ۷ روز گذشته، در این راستا ۷۷ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می توان در آن جامعه برقرار کرد.

رئیس پلیس شهر شیراز با بیان‌ اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، گفت: رویکرد پلیس پیشگیری و عدم وقوع جرایم است. 

 

تاکسی حامل مواد مخدر به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سروستان از توقیف سواری تاکسی زرد رنگ و کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ آرش بخشایی‌مطلق، اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل و پایش محور مواصلاتی سروستان به شیراز به یک سواری تاکسی سمند مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مامورین در بازرسی از این خودرو ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که اطراف سیلندر گاز در صندوق عقب جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به دستگیری راننده، خاطر نشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

دستگیری عامل شرارت و تیراندازی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری عامل شرارت و تیراندازی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد، در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام به مرکز پلیس مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت فردی نموده و پس از مجروح شدن وی بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سینه، از محل متواری شده است.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: در این راستا مامورین با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان تمام توان خود را به کار می گیرد، از مردم درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه