English

فراخوان اجرای زنده هنرمندان در چهارمین گذر هنر آستان جانان شیراز

دبیرکل کنگره جهانی محمد (ص) از برپایی چهارمین «گذر هنر نبوی آستان جانان» به‌عنوان بزرگترین جشن هفته وحدت در کشور خبر داد و از هنرمندان برای اجرای زنده در این گذر دعوت کرد.

فراخوان اجرای زنده هنرمندان در چهارمین گذر هنر آستان جانان شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حامد تقوایی دبیرکل کنگره جهانی محمد (ص) با اشاره به برگزاری گذر هنر نبوی در شیراز گفت:‌ «گذر هنر نبوی آستان جانان» در شیراز برای چهارمین‌بار به‌مناسبت هفته وحدت برپا خواهد شد. این رویداد که بزرگ‌ترین جشن میلاد پیامبر (ص) در کشور به‌شمار می‌رود، از ویژه‌ برنامه‌های منحصر به‌ فرد شهر شیراز است که در سال‌های اخیر موجب همگرایی معنوی دوستداران پیامبر رحمت (ص) به‌ویژه هنرمندان از سراسر کشور شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش هنر به‌عنوان مؤثرترین ابزار تبیین و نهادینه‌کردن فرهنگ و تفکر ناب محمدی، گفت: کنگره جهانی محمد، پیامبر رحمت (ص) با این رویکرد، چهارمین گذر هنر نبوی آستان جانان را به‌مدت ‌شش‌شب، از ۲۶ تا ۳۱ شهریور (ساعت ۱۸ تا ۲۳)، در حدفاصل چهارراه ادبیات تا چهارراه حافظیه برپا خواهد کرد.

تقوایی ضمن دعوت از هنرمندان برای اجرای زنده آثار هنری در چهارمین گذر آستان جانان، توضیح داد: هنرمندان در تمامی رشته‌های هنری شامل هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نقاشی‌خط‌، صنایع دستی، تئاتر، موسیقی، سرود، پرفورمنس، حجم، المان شهری، پرینت سه‌بعدی و… می‌توانند در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از طریق لینک https://wcam.ir/fa/page.php?rid=555 اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه