English

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

سمینار بازاریابی نوین در صنایع دستی در شیراز برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری سمینار بازاریابی نوین در صنایع دستی در شیراز خبر داد.

سمینار بازاریابی نوین در صنایع دستی در شیراز برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد ثابت اقلیدی امروز ۱۷ شهریورماه با اعلام این خبر گفت: سمینار تخصصی بازاریابی نوین در صنایع دستی عصر فردا (یکشنبه ۱۸ شهریور ماه) در سالن همایش های اتاق بازرگانی شیراز برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با بیان اینکه این برنامه با هدف آشناسازی هنرمندان و فعالان صنایع دستی استان با بازار فروش و عرضه محصولات است افزود: در حال حاضر در استان فارس در تولید انواع محصولات صنایع دستی مشکل نداریم و چالش امروز صنایع دستی مباحث فروش و عرضه محصولات است.

ثابت اقلیدی گفت:برگزاری چنین سمینارهایی این امکان را برای هنرمندان فراهم می کند تا بازار هدف و فروش محصولات بیشتر آشنا شوند ضمن اینکه این برنامه های آموزشی با مباحث جدید و مورد نیاز هنرمندان چون بسته بندی محصولات نیز به زودی در شیراز برگزار خواهد شد.

ثابت اقلیدی در ادامه از تمامی هنرمندان، فعالان و علاقه مندان به رشته های صنایع دستی خواست در این سمینار شرکت نمایند گفت: مدرس این دوره تخصصی خسرو مقدسی از اساتید دانشگاه شیراز می باشد که مباحثی چون سیستم بازاریابی، محیط بازاریابی، ایجاد وجه تمایز بازاریابی و پرورش ایده، خلق و ثبت برند در این سمینار ارایه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه