English

معاون بازرسی اداره کل صمت فارس:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان فارس آغاز شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی خبر داد.

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان فارس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مهدی حسنی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان صمت فارس با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان از نیمه شهریور سال جاری آغاز شده است و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با متخلفان محور برگزاری این طرح است افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت افزار و لوازم التحریر، کیف و کفش، مانتو مدارس و … نیز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان صمت فارس اظهار کرد: بهره‌گیری کامل از ظرفیت نهادها و سازمان‌های نظارتی در سطح استان به‌عنوان گشت‌های مشترک انجام شده و چندین گشت روزانه جهت حفظ آرامش بر بازار برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را به سامانه  ۱۲۴ و یا  ادارات تابعه در شهرستان‌ها (اداره کل صنعت، معدن و تجارت) گزارش کنند تا در اسرع وقت بررسی قانونی انجام گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه