English

امام جمعه شیراز:

برگزاری کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس پایان کار نباشد

نماینده ولی فقیه در فارس با تأکید بر اینکه نباید برگزاری کنگره پایان کار باشد، اظهار کرد: پایان کنگره باید آغاز کار فرهنگی است، بنابراین باید دبیرخانه دائمی کنگره شهدا با شرح وظایف مشخص و مسئولیت شخصی توانمند ایجاد شود.

برگزاری کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس پایان کار نباشد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز  در  جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی شهدای استان فارس با حضور سردار عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و مقامات استانی در شیراز برگزار شد، ضمن درخواست دیدار و حضور عمومی مردم فارس با مقام معظم رهبری (مدظله) که از مطالبات و درخواست‌های مردم فارس است، بازخورد فعالیت‌های مذهبی و مرتبط با شهدا را به تفکر وا داشتن مخاطب دانست.

وی گفت: متأسفانه در جهان معاصر حجم اطلاع‌رسانی زیاد، فرصت تأمل و تفکر را نمی‌دهد، بنابراین اگر موضوع و اندیشه‌ای شکل بگیرد که فرد به تفکر وا داشته شود، می‌تواند در مقابل افکار مخالف بایستد و طراحی این قضیه بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه نباید برگزاری کنگره پایان کار باشد، اظهار کرد: پایان کنگره باید آغاز کار فرهنگی است، بنابراین باید دبیرخانه دائمی کنگره شهدا با شرح وظایف مشخص و مسئولیت شخصی توانمند ایجاد شود که خروجی خوبی در این عرصه داشته باشیم و نتیجه آن مورد قبول نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

نشست کنگره ملی شهدای فارس

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در این نشست ضمن تبریک ایام اعیاد ماه ربیع الاول، از زحمات انجام شده برای برگزاری این کنگره ملی قدردانی کرد و گفت: همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه با هم برای دفاع از میهن عزیز هم‌افزا شدند، برای برگزاری این رویداد ملی هم، همه مجموعه ها به میدان آمده اند تا با هم افزایی، نسبت به برگزاری هرچه بهتر این رویداد ملی تلاش کنند.

استاندار فارس با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و روز بزرگداشت حافظ، اظهار داشت: این سه مناسبت، سه رویداد مهم پیش‌رو تا زمان برگزاری کنگره شهداست که باید به تناسب موضوع از هر مناسبت استفاده مناسب و شایسته کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات ابتکاری در زمینه تهیه تابلوهای دیجیتال شهدا با درج شناسه های هوشمند، حضور رسانه های محور مقاومت، تهیه کتاب‌های مرتبط با نقش شهرستان‌ها و ادارات در دفاع مقدس و سایر موارد در حال انجام است‌، بر ضرورت تدوین فرآیندی مشخص، برای جلوه دادن این اقدامات تاکید و در ادامه تصریح کرد: با هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف می‌توان نواقص زیرساخت‌ها و مشکلات مربوط قبور شهدا و شهدای گمنام را برطرف کرد.

ایمانیه اظهار کرد: می بایست از فرصت باقی‌مانده تا کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس که در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، جهت ارتباط بیشتر و تعیین نقش دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف و هنرمندان با این رویداد ملی استفاده کرد.

نشست کنگره ملی شهدای فارس

 

نشست کنگره ملی شهدای فارس

 

نشست کنگره ملی شهدای فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه