English

فرمانده انتظامی شهرستان گراش خبر داد؛

دستگیری قاتل و ۲ نفر دیگر در کمتر از ۵ ساعت در گراش

فرمانده انتظامی گراش از دستگیری قاتل ۱۷ ساله و دو نوجوان ۱۷ و ۱۸ ساله دیگر در کمتر از ۵ ساعت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری قاتل و ۲ نفر دیگر در کمتر از ۵ ساعت در گراش
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش، با اعلام این خبر گفت: در پی تماس کارکنان بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان مبنی بر انتقال پیکیر نیمه جان یک نفر به بخش اورژانس، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی حدود ۱۷ ساله از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به علت شدت جراحت فوت کرده است و دو نفر که وی را به بیمارستان انتقال داده بودند، از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی افزود: ساعتی پس از این ماجرا نوجوانی ۱۷ ساله با مراجعه به کلانتری اظهار داشت: به اتفاق مقتول و ۳ نفر از دوستانم در یک مکانی دور هم جمع شده بودیم و مقتول با یکی از افراد درگیر که منجر به مجروحیت  شدید وی شد و آنان او را به بیمارستان منتقل و متواری شدند.

سرهنگ  کریمی ادامه داد: با شناسایی قاتل و افراد حاضر در محل درگیری بلافاصله تیمی از ماموران به محل اختفای آنان اعزام و موفق شدند در کمتر از ۵ ساعت قاتل و یک نفر دیگر را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده که در بازجویی یک نفر از آنها به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گراش با اشاره به این که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد، خاطر نشان کرد: علت قتل اختلافات شخصی بوده و تلاش برای دستگیری  نفر پنجم حاضر در محل درگیری ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه