English

زهرا سعیدی هنرمند مطرح کشوری دبیر جشنواره تئاتر فارس شد

زهرا سعیدی، هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان به عنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس انتخاب شد.

زهرا سعیدی هنرمند مطرح کشوری دبیر جشنواره تئاتر فارس شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، دومین نشست شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس امروز، ۲۶ شهریورماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در شیراز برگزار شد.

در این نشست، زهرا سعیدی هنرمند مطرح کشوری بعنوان دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس معرفی شد.

وی بر لزوم فعالیت جوان ها به عنوان هنرمندان پرشور و توانمند تاکید کرد.

سعیدی همچنین بر ضرورت داوری عادلانه جشنواره تئاتر فارس تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا هنرمندان به حقشان برسند.

این هنرمند ‌همچنین خواستار برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و مدرسان حرفه‌ای و خبره تئاتر در استان فارس شد و افزود: برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا در جریان جشنواره با حمایت مادی و معنوی اهالی هنر شیراز، این مهم محقق شود.

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس، افزود: وقتی باور داریم که جوانترها با استعدادی که در وجودشان هست و در کنار پیشکسوتان توانایی آن را دارند و می توانند آثار هنری خلاقانه ای را خلق کنند، پس باید بدانیم که با ایجاد محبت و صمیمیت و حمایت قادر می شویم تا وضعیتی بوجود آید تا کارهای موفق تر و قابل توجهی توسط جوانان نیز ارائه گردد.

این بانوی هنرمند در پایان بیان داشت: نباید خیال کنیم قدیمی تر ها تئاتر کار می کنند و بعدش دیگر نقطه و تمام! نه؛ بلکه جوان ها پرشورتر و توانمدتر هستند و حتما کارهای بهتری را می توانند تولید و اجرا کنند.

گفتنی ست؛ تاریخ انتشار فراخوان و زمان بندی برگزاری جشنواره، تشکیل اعضاء دبیرخانه، شیوه انتشار فراخوان و تعیین هیات بازبینی و داوران از عمده مسائل مطرح شده در جلسه بود.

خاطر نشان می گردد؛ زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بیشتر با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌است. او علاوه بر بازیگری، دستی هم در نوشتن دارد و رمانی با نام «بی‌دل هوا» را چاپ کرده‌است که دربارهٔ تأثیر جنگ هشت ساله ایران و عراق بر روی خانواده‌ها و زنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه