English

«پویش مشق همدلی» با هدف کمک به نیازمندان استان فارس برگزار شد

پویش مشق همدلی با هدف توزیع ۴۱ هزار بسته لوازم التحریر و توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه، با حضور مسئولین کشوری و استانی در جوار آرامگاه حافظ شیرازی برگزار شد.

«پویش مشق همدلی» با هدف کمک به نیازمندان استان فارس برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، پویش «مشق همدلی» با هدف اهدای ۴۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس و ۱۵۰ دستگاه کولر گازی، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته وحدت با حضور دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی، امروز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه در آرامگاه حافظیه شیراز برگزار شد.

سرهنگ علی‌اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی استان فارس در این مراسم بااشاره به اینکه جهیزیه‌های امروز در هفت نقطه استان و به صورت نمادین در شیراز در حال توزیع است، گفت: هم‌افزایی میان سپاه و ارگان‌های دیگر استان اتفاق خوبی را در موضوع محرومیت زدایی رقم‌ زده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تااکنون،  ۱۳۳۲ سری جهیزیه، ۲۴ هزار بسته معیشتی، ۲۵۰۰ سبد جشن تکلیف، بیش از ۷۲ هزار بسته لوازم التحریر،  آزادی ۲۴۰ نفر زندانی، ویزیت رایگان و درمان ۳۴ هزار نفر و توزیع بیش از ۴۵۰۰ البسه، جمعا به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان با همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و مجموعه های خدوم در استان فارس تهیه و توزیع شده است.

سردار جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه هدف انقلاب حمایت از محرومین است، گفت: مقام معظم رهبری هم به عنوان استاد تبدیل تحریم به فرصت، در ایام کرونا، رزمایش کمک مومنانه را طراحی کردند که همچنان ادامه دارد و مجموعه استان فارس هم مثل همه جریان‌های انقلابی و خدوم مردمی، پای این کار است که همدلی مسئولین استان در‌ کنار هم این فعالیت‌ها را خوب رقم می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه مردم فارس همواره در امور خیر پیشتاز و پیشگام هستند، گفت: استان فارس همواره در اقدامات خِیر مانند نذر رهایی ویژه آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع جهیزیه،‌ کمک های مومنانه، تهیه بسته های معیشتی و... رتبه برتر کشور را دارد.

پویش مشق همدلی+شیراز

سردار سیدضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور در این مراسم با بیان اینکه این ۱۰۰۰ سری جهیزیه آخرین مرحله توزیع جهیزیه است، گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۹۶ سری جهیزیه در استان فارس با هماهنگی کمیته امداد تهیه و توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌ زدایی کشور، نقش کمیته امداد در محرومیت‌ زدایی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: مردم استان فارس در بحث کمک‌های مومنانه نیز فراموش نشدنی هستند.

وی با تاکید بر اینکه تهیه و توزیع این جهیزیه‌ها در راستای ازدواج آسان و پیشگیری از طلاق و تحقق شعار سال در راستای جهش تولید است، ادامه داد: همه کالا‌های تهیه شده از کالای ایرانی است که این مسئله به رونق تولید و تحقق شعار سال کمک می‌کند.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ارزش اقلام تهیه شده را به ازای هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قرار است این جهیزیه‌ها بین زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد و زوج‌هایی که توسط گروه‌های جهادی در استان شناسایی شده اند توزیع شود.

موصلی گفت: علاوه بر جهیزیه ها ۴۱ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه شده است.

در پایان این مراسم از خیران و نیکوکارانی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان همکاری داشتند تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه