English

همزمان با سراسر کشور و آغاز هفته دفاع مقدس:

نیروهای مسلح استان فارس اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح به‌ مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در شیراز و سایر شهرستان های استان‌ برگزار شد.

نیروهای مسلح استان فارس اقتدار خود را به نمایش گذاشتند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، هم زمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح امروز شنبه ۳۱ شهریور، با حضور یگان‌های نمونه سپاه، بسیج، ارتش، فراجا، مسئولان ارشد استانی و خانواده‌های شهدا در بلوار زرهی این شهر برگزار شد.

در این آیین یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان فارس با اتحاد و همدلی و برگزاری رژه پیاده و خودرویی، گوشه ای از توانمندی ها و قدرت نظامی خود را به رخ دشمن کشیده و آخرین دستاوردها و آمادگی رزمی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

رژه نیروهای مسلح

در این مراسم امیر سرتیب دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در فارس و کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امروز نیرو‌های نظامی و انتظامی در دفاع از کشور در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی از آمادگی نیرو‌های ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیرو‌های انتظامی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام و انقلاب خبر داد و افزود: امروز ایران هم در زمینه ساخت و تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و هم در اجرایی کردن ایده‌ها به تولید فاصله‌ها را کاهش داده ایم.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال ایثارگری و رشادت ملت ایران در مقابل دشمنان عنوان کرد و افزود: شهدا با اهدا خون خود در دفاع از میهن اسلامی در تاریخ جاودانه شده اند.

رژه نیروهای مسلح

گفتنی ست، مراسم رژه نیروهای مسلح هر ساله ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تا ششم مهرماه به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است که با برگزاری برنامه‌های متعددی یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و رزمندگان و ایثارگران گرامی داشته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه