English

استاندار فارس:

بسیاری از زیرساخت‌های مهم فارس به همت خیرین توسعه یافته است

استاندار فارس گفت: بسیاری از زیرساخت‌های مهم استان به همت نیکوکاران و خیرین گرانقدر توسعه یافته و نقش آن‌ها در پیشرفت و بالندگی استان چشمگیر است.

بسیاری از زیرساخت‌های مهم فارس به همت خیرین توسعه یافته است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز در حاشیه بازدید از پیشرفت‌های عمرانی پروژه بیمارستان خیریه حضرت رسول اعظم(ص) شیراز گفت: بسیاری از زیرساخت‌های مهم استان به همت نیکوکاران و خیرین گرانقدر توسعه یافته و نقش آن‌ها در پیشرفت و بالندگی استان چشمگیر است.

وی بااشاره به اهمیت فعالیت‌های خداپسندانه افزود: یکی از ویژگی‌های استان فارس، حضور بانوان خیر در عرصه سلامت است و هر زمان که کلنگی در کار خیر بر زمین زده شده یا پروژه‌ای در این زمینه افتتاح شده است، سایر نیکوکاران هم برای پیشبرد پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند. 

ایمانیه از مدیریت شهری شیراز خواست مساعدت‌های لازم را در راستای پیشرفت و بهره‌برداری از این پروژه در دستور کار قرار دهند و در ادامه بر ضرورت رفع مشکلات املاک از زمین‌های اهدایی توسط خیرین تأکید کرد و با ارائه پیشنهادی افزود: ساخت هر بخش از این مجتمع درمانی توسط هر یک از نیکوکار می‌تواند راهگشا باشد.

وی در ادامه قول مساعدی برای تامین مصالح ساختمانی از کارخانجات استان برای ساخت این بیمارستان داد و بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت خیرین مقیم خارج از کشور تاکید کرد.

تعیین تکلیف زمین‌های اهدایی نیکوکاران و همکاری شهرداری شیراز جهت تبلیغات محیطی این پروژه از موضوعات دیگری بود که استاندار فارس به آن‌ها اشاره کرد و خواستار هم‌افزایی برای بهره‌برداری سریعتر از این پروژه عام‌المنفعه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه